טבעת אירוסין יוקרתית

טבעות אירוסין יוקרתיות

טבעת אירוסין יוקרתיתיש אנשים שיאמרו שטבעות אירוסין לא צריכות להיות יקרות מידי הרי הטבעת החשובה באמת תגיע אחר כך ביום החתונה, טבעת הנישואין. אחרים יאמרו כי דווקא טבעת האירוסין צריכה להיות הכי מושקעת כי היא זו שמפתיעה, וזה הזמן לפתוח את הנושא ולראות מה כדאי וכמה זה עולה.

למה להשקיע בטבעת האירוסין?

טבעות אירוסין יוקרתיות יכולות להיות הדבר הכי יפה שהאישה שלכם תקבל אי פעם בכל חייה. נכון שיש גם את טבעת הנישואים עצמה, זו שמוענקת במעמד החופה, ולדעת רבים היא צריכה להיות טבעת מושקעת יותר ולמעשה ה-טבעת ב-ה' הידיעה, אך טבעת האירוסין חייבת להיות במעמד הראוי לה.  השקעה בטבעת האירוסין מראה על אכפתיות ועל אהבה עזה, היא מראה על הרצון לתת לאישה את הטוב ביותר שיש וחוץ מזה שמעבר למחיר היוקרתי, המראה שלה פשוט מושלם. טבעות אירוסין יוקרתיות יכולות להגיע בכמה סגנונות וזה הזמן לדבר על הפרמטרים שקובעים את היוקרה.

מה הופך את הטבעת ליוקרתית?

  • טבעות אירוסין יוקרתיות לא נמדדות רק במחיר. המחיר הממוצע יכול לנוע מ-4000 שקלים והשמיים הם הגבול, כאשר יש כמובן גם טבעות שיעלו יותר מ-15 אלף שקלים, ומה שקובע את המחיר הוא בעיקר היהלומים או אבני החן שיהיו עליה. אבני החן על הטבעת יכולות להיות מגוונות אך היהלומים יהיו הנוצצים והיקרים ביותר.
  • טבעת מזהב תהיה הטבעת הכי יקרה שיש מבחינת סוג המתכת. שימו לב שטבעת מזהב טהור 24 קראט לא תמיד תהיה בחירה טובה כי היא דורשת תחזוקה רבה.

איפה נקנה טבעות אירוסין יוקרתיות?

טבעות אירוסין יוקרתיות אפשר למצוא גם בחנויות תכשיטים וגם באינטרנט. שימו לב שיש כל מיני אתרים שמוכרים טבעות אירוסין יוקרתיות אך אם לא מדובר באתר אמין ומוכר, כזה שיש לו גם נקודת מכירה מוחשית שאתם יכולים להגיע ולהתרשם, לא כדאי לקחת את הסיכון. באינטרנט הבחירה תהיה זולה יותר אך חשוב מאוד להתייעץ עם מישהו שמבין, מומלץ לבחור את הטבעת עם אימא, חברה או קרובת משפחה של הכלה וכך לעשות לה את ההפתעה הכי טובה שתוכלו. חשוב לבחור את הטבעת לפי ההעדפות שלה ולא לפי מה שנראה לכם ובטח לא לבחור לבד אם אין לכם טעם.